این روزها شاهد افرادی هستیم که احساس 

 تکلیف کرده و وارد صحنه انتخابات ریاست 

 جمهوری شده اند.نکته ای که باید توجه کرد 

  این است که در انتخابات به هیچ وجه نباید 

 احساسی عمل کرد و بر اساس احساس و 

 شور و جوی که در جامعه ایجاد می شود رای 

 داد چرا که هر یک رای که به صندوق انداخته 

 شود در سرنوشت کلیه افراد جامعه تاثیر گذار 

 است.متاسفانه کاندیداهای موجود بدون اینکه 

 به اعلام برنامه های خود بپردازند بنای خود را 

 بر نقد فضای فعلی کشور گذاشته اند. 

 

ارائه برنامه های موثر و کارآمد در حوزه های 

 سیاست داخلی وسیاست 

 خارجی،اقتصاد،فرهنگ و ...از سوی نامزدهای  

 ریاست جمهوری ضروری است و مردم باید بر  

 اساس برنامه ها نامزد نهایی را انتخاب کنند.۲ 

s.9

نظرات 7 + ارسال نظر
b nam پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 19:58

in rade salaheiata y jooraee hamaro shoke kard tasham uni k una mikhan miad bala

... ولی اینجوری که میگید نیست که هر کی رو که میخوان میارن بالا..
اینو به ما تلقین کردن و من اصلا فبول ندارم..اگه رئیس جمهور از قبل مشخصه ، پس چرا این ادما میان کاندید میشن؟با چه امیدی؟

30B پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 20:42

چه بحث های تکراری و بی نتیجه ای هم سوال و هم جوابو از زمانی که یادم میاد دارم میشنوم ...

شما بحث جدیدی دارید...؟؟

مریم پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 21:25 http://heartnisa.blogfa.com

منم با شما موافقم، الان تمام کاندیدها شعارشون درست کردن اوضاع اقتصادی کشوره، ولی هیچ برنامه ای ندارن، به جاش فقط از وضع موجود گلایه میکنن. شاید فکر میکنن هر کی بیشتر از وضع کشور انتقاد کنه مردم انتخابش میکنن!
امیدوارم هممون با شناخت و آگاهی کامل توی انتخابات شرکت کنیم.

30B پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 22:28

همیشه که نباید بحث جدیدی باشه ....
منطورم اینکه ما جواب بعضی از سوالامونو میدونیم دیگه بحثی براشون نیس ....همین

وگرنه مطلبی که گذاشتید رو من کاملا قبول دارم

حالا چرا میزنید...
باشه..

30B پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 23:11

من...کی؟!!
فقط فک کردم حرفمو شوخی گرفتید ناراحت شدم همین

نه بابا...خدا نکنه...بد فکری کردید

الهام شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 13:31

هااااا یکم هضمش برام سخته
مارو چه به انتخابات

با یه راحتالحلقوم بخورید هضم میشه..!
چرا؟ مگه شما چتونه؟

۱ شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 19:07

چرت نگو!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد