کدوم انگشتت رو بیشتر دوست داری؟

(اول انتخاب کن بعد برو معنیش رو  تو ادامه مطلب بخون بخون) 


 

انگشت شماره 1 (انگشت شصت)
این انگشت نماد مسائل مادی و ثروت است و کسانی که این انگشت را انتخاب می‌کنند، اقتصاد‌دانان خوبی هستند و معمولا از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار دارند.



انگشت شماره 2 (انگشت اشاره)
این انگشت نماد کار است و اشخاصی که به این انگشت اهمیت بیشتری می‌دهند، انسان‌های کاری‌ای هستند و به طور کلی وجدان کاری‌ خوب و موفقیت زیادی در کارهایشان دارند.

انگشت شماره 3 (انگشت وسط)
این انگشت میزان اهمیت به خود فرد را نشان می‌دهد؛ افرادی که این انگشت را انتخاب می‌کنند، در مورد همه چیز اول به خود اهمیت داده و تا حدودی خود‌پرست و خود‌خواه هستند!

انگشت شماره 4 (انگشت انگشتری)
این انگشت نماد محبت و عشق است و کسانی که این انگشت را انتخاب می‌کنند، انسان‌هایی احساساتی و عاطفی هستند و همواره به دنبال محبت و خوشحال کردن دیگرانند.

انگشت شماره 5 (انگشت کوچک)
این انگشت نماد خانواده و فرزند است و کسانی که به این انگشت علاقه‌مندند، افرادی هستند که به خانواده پایبند بوده و به زندگی مشترک و به طور کلی روابط بین افراد اهمیت می‌دهند.

نظرات 13 + ارسال نظر
۳۰B شنبه 21 بهمن 1391 ساعت 20:08

2
JALEB BOD ...

ممنون

سیمین یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 09:57

من خودم بچه چهارمم بنابراین انگشت 4 رو دوست دارم و تعبیرشم که .....
ممنون

خواهش

مهدی دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 17:47

داداش ما که ۲ رو انتخاب کردیم درمورد ما درست درنیومد!!!
اخه من و کار

لادن دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 18:02

واقعاجالب بود من انگشت ۴ روانتخاب کردم وواقعادرست بود

tanx

Maryam دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 18:02

ممنون.مطلب جالبی بود
من۴بودم

tanx

بی همتا سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 12:55

من که ۴انتخاب کردم درست بود
مرسییییییییییییییییییییییییی

tanx

khalil سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 21:51

واسه من 4 بود البته کاری هم هستماااااااا نمیدونم چرا این در اومد شاید بیشتر چهارم

فرزاد یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 17:49

جواب ......
نخیرم خیلی هم خوب بود
فقط استادش باهام راه نیومد و مجبور شدم عوضش کنم

moslem یکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت 17:52 http://www.ems90.blogsky.com

من ۲ رو انتخاب کردم در موردم درس بود مطلب جالبی بود

f یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 10:32

واقعا جالب بود اقای قیاسی مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

خواهش

۰۴ یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 10:36

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی هم عالی

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

فرهاد سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 21:31

مفت!

سارا جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 00:53

سلام اقا خوشتیپه!چرا مطلب جدید نمیزاری؟؟؟؟ی پیشنهاد صندلی داغ بزار تا بقیه ازت سوال کنن تو هم جواب بدی فکنم خیلی ها بخوان خیلی چیزا ازت بدونن

salam khanome sara
matlab monaseb gir nayavordam vagarne mizashtam
vase sandali dagh ham bayad khedmateton arz konam k ye khorde dir residin
ghablan gozashtim

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد