هه هه هه...:))

مامان ﻣﻦ ﺁﺧﺮ ﺩﻣﻮﮐﺮﺍﺳﯿﻪ
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﻓﺤﺶ ﺑﺪﻩ ﻧﻈﺮ ﺧﻮﺩﻣﻢ ﻣﯿﭙﺮﺳﻪ
ﻣﺜﻼ ﻣﯿﮕﻪ:
ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﻬﺖ ﺑﮕﻢ ﻧﻔﻬﻢ؟
ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﮕﻢ ﺷﻌﻮﺭ ﻧﺪﺍﺭﯼ؟؟؟ 

 

 

پسره 8 سالشه از باباش تبلت میخواد! ما 8 سالمون بود دستمونو گاز میگرفتیم جاش بمونه شبیه ساعت مچی بشه!! :|

 

عدم امنیت یعنی : توی یه توالت باشی که فاصله سنگ توالتش تا در بیش از 1 متر باشه ، درش قفل نداشته باشه و به بیرون باز بشه..!!   

 

 

 

 

دیدین بعضیها عادتشونه رو چمن که نشستن همینجوری چمن هارو میکنن . . . . اینها یه " بزِ درون " دارن ، خودم هم یکیشونم !!  

  

                                                       

 

اگه این ترم مشروط شدم و بابام گفت چرا؟ دستشو میگیرم می برم دانشگاه ردیف آخر میشینیم. بعد کلیپسای شصت سانتی این دخترا رو نشونش میدم میگم چیزی از رو تخته میبینی؟ تو بودی مشروط نمیشدی؟ از خدا بترس بعد یه سیگار روشن میکنم با بغض میرم سمت غروب آفتاب... 

 

 

 

 اگه قراره با دمپایی ابریِ خیس تو دهنِ کسی زده بشه، اون کسی نباید باشه جز پسری که با صدای بچگونه حرف می زنه  

نظرات 8 + ارسال نظر
۳۰B چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 15:39

خیلی خنده دار بودن همشون مخصوصا اون کلیپسه
واقعا خندیدیم
دست گلت مرسی

نه قابل..................

helaleh چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 17:55

خیلی باحال بود زهرا جان...مرسی


khatere چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 19:42

باحال بودن مرسی...
بازم از این چیزا بزار دوست


حتما دوستم

الهام پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 21:30

دمت جیز


دم خودت جیز

لادن یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 12:31

با مطلب دومت موافقم واقعا بچه های حالا خیلی با ما فرق میکنن مراعات هیچی رو نمیکنن

اخه گریه نکن اشکال نداره خودم دعواشون میکنم

7 دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 10:27

"بز درون" !!!!!! خیلی خیلی باحال بود !
من خودم هم همینطوریم !

خیلیا این طورین ولی خودشون متوجه نیستن

پسره بلا دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 10:36

عجب مامانه باکلاسی

کجارو دیدی

NaHiD سه‌شنبه 28 آذر 1391 ساعت 17:10

vala b ghoran

هایههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد