لاهیجان در شب

اینم واسه لاهیجانی های کلاسمون


تبادل لینک اتوماتیک

نظرات 4 + ارسال نظر
khatere سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 18:16

وااااااااای واقعا لاهیجانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
مطمئنی ؟؟؟
بجنورد نیس؟؟؟؟؟؟

آره
این عکس رو من نگرفتم
اما میدونم لاهیجانه

جمعی از دوستان خراسانی سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 19:53

ما که پرسیدیم
شمام بپرس
بقیه هم بپرسن
صد سال دیگه هم اینجا لاهیجان نیست ...........
حالا شما هی بگووووووووووووو

حالا چرا اینقد حساس شدین
منم این مطلب رو از یه جایی کپی کردم
حالا شما بگو نیس
من که لاهیجان رفتم همچین صحنه رو ندیدم اما شهر قشنگیه
حالا شاید اونجایی که من وایسادم اونجایی نبوده که این عکس گرفته شده
یا شادیم به قول شما شاید اینجا اصلا لاهیجان نباشه

Fateme.Gh سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 20:35

تا حالا فک میکردم لاهیجان پشت یه کوه خیلی برزگ به اسم شیطان کوهه...(!) فک نمیکردم این شکلی باشه
مرسی به خاطر این عکس زیبا و غیر واقعی!

خواهش
مگه لاهیجان نرفتید؟؟؟

helaleh پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 23:03


در پاسخ به دوستای گل خراسانی اینجا استخرلاهیجانه و این عکس قدیمیه و از رو کوه و پشت به نورافکنا گرفته شده(دوتا نور افکن بزرگ داره ک متقاطع حرکت میکنه و از نقاط خیلی دور هم دیده میشه)
حالا واسه چی اینقد حرص میزنید?!تابستون پاشید بیاید ببرم نشونتون بدم ببینید دنیا دسته کیه..هه! فقط قبلش اطلاع بدیداااااااا ..


ممنون جناب قیاسی از سلیقتون تو انتخاب عکس.ی عکسم از سبزوار بذارید..

آهههههااااااااااااااااااا
خوب شد به دادم رسیدین
بله توجه کنید دوستان خراسانی ببینید این عکس از کجاس
ایتم آدرسش
یاد گرفتین؟!!
باشه تابستون میریم لاهیجان
خواهش میکنم خانم امینی
باشه یه عکس قشنگ گیر بیارم حتما میزارم
دوست داشتین تابستون سبزوار هم بیاید
فقط خبر بدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد