:)


دیگه کم کم هوا داره سرد میشه

ازدست دعوا با بابامون سر کولر راحت میشیم

اما باید خودمونو واسه مسابقات کم و زیاد کردن بخاری آماده کنیم !


خلاصه ی شرایط و ضوابط گارانتی اجناس در ایران

به هر دلیلی اگر خراب بشود شامل گارانتی نمی شود !

.

امروز تو خیابون یکی گول ظاهرمو خورد :(

من الان دیگه گول ظاهر ندارم :(


یکی از بهترین سرگرمی های ما در دوران کودکی

این بود که یه متر آهنی برداریم سعی کنیم بیشتر ببریمش بالا طوری که نشکنه !

به اندازه متراژی که بالا رفته رکورد ثبت میشد

لذتی داشت در حد PES 2013 !


آقا من چن سال پیش رمز موفقیتمو عوض کردم

الان هر کاری میکنم یادم نمیاد

۳ بارم اشتباه زدم بلوک شد :|

میشه زندگیمو بسوزونم یکی دیگه بگیرم !؟


پی پی پینوکیو پدر ژپتو، هِی، گُ گُ گُربه نره روباه مکار، هِی !

از جمله تفریحات سالم زمان ما


لذتی که در عفو هست دو برابرش در انتقام هست !

خدا دو گوش داد یه زبون که یکی بگی دوتا بشنوی

البته برای مواقع ضروری ۲تا دست و ۲تا پا هم داده

که اگه طرف خفه نشد انقد بزنی تا جونش در بیاد …

والا با این نوناشون!


 راستی

اگه ۲۰۱۲ دنیا تموم میشه پس چرا pes 2013 اومده ؟


.

 جای خالیش را نه کتاب پر می کند، نه قهوه، نه حتی سیگار، من دلم آی فون 5 می خواهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد