دیگه ماازدست رفتیم!

وایسا دنیا من میخوام پیاده شم......

اوکی پیاده شو....

اااا....مگه میشه؟

بله عاغا پیاده شو کار دارم....

نه عامو غلت کردم....راه بیوفت...










تو مدرسه ی داداشم تبلیغات انتخابات شورای دانش آموزی شروع شده .

داداشم کاندید شده بعد شعار انتخاباتیش اینه :

"مدرسه را مختلط میکنم"

من :|

مدیر مدرسه :|

آرمان های امام راحل :|



!باجنبه واردشوید!

یکی تو این لیست یاهو مسنجر ما دو ساله استتوسش رو زده busy ،

گمونم داره رو پرونده هسته ای کار میکنه :|







هیچی به اندازه داشتن یک رفــــیـــق تـــنــبـــل تـــــــر ازخودت

به ادمیزاد اعتماد به نفس نمیده !




یه روز به یکی میگن با نخود جمله بساز......

میگه بلد نیستم.....

.


.


.


.


.


.


.

چیه مگه خو؟ینی حتما باید بلد باشه تو بشینی بش بخندی؟؟؟؟؟؟




بچه از جیبم دو میلیون بردار برو سه تا نون بگیر ..... !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...
.
.
دیر نیست اونروز :|





آیا شست جورابتان سوراخ شده است؟

آیا جوراب دیگری ندارید؟

آیا از بیرون افتادنِ شستِ پایتان خجالت میکشید؟

ما برای شما راه حلی داریم:
.
.
.

لنگه ها رو جابجا کن،سوراخش میفته رو انگشت کوچیکه معلوم نمیشه!





شما اگه دقت کنی میفهمی که همین کلمه "قره قروت" و یا حالا "گوجه سبز" یا

حتی "لواشک ترش" و در بعضی مواقع هم "آب زرشک, البالو" خودش...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ادامه جمله رو ول کن. آب دهنتو قورت بده =))






من یه سوال دارم:
اینا که میرن توی برنامه کودک چرا تغییر نمی کنن؟؟!

مجید قناد از موقعی که من 7 سالم بود همین شکلیه!

عمو پورنگ هم که قرار نیست حتی یه سال بهش اضافه بشه!همون 18 ساله مونده!

حالا اینا به کنار این امیر محمد چرا بزرگ نمیشه؟؟

چه خبره تو صدا سیما؟





این عاقایونی که ادعای پارک دوبل دارن.....
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

قرمه سبزی هم بلدین بپزین عایا ؟






چنانچه امسال مومنی در اثر گرانی ، و فقر بمیرد
.
.
.
.
.
.
.

شهید اقتصادی محسوب شده و در قسمت انبار آذوقه بهشت جای دارد :))







گذشت آن زمان هایی که مردم همدیگر را دور میزدند.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
...
.
.
.

حالا از روی هم رد می شوند...:|







آدم داغون از اول داغون نبوده، داغونش کردن
آدمِ آروم هم همینطور

ولی آدم بیشعور، از اول بیشعور بوده !!!








انقدر دوست دارم مثل تو این فیلم ها اس.ام.اس کسی که ازش ناراحتم رو نخونده پاک کنم....
.
.
.
ولی نمیشه که...

مثل سگ هار تا آخرش میخونم تازه جواب هم میدم :|






به بابام میگم اگه من یه روز سکته مغزی کردم، اعضا ی بدنم و اهدا کنین
برگشته میگه آخه اصن تو مغزت کجا بود که بخواد سکته هم بکنه
به فکر یه راه دیگه باش
هر جور فک میکنم میبینم حتی سر راهی هم باشم این جور برخورد خیلی ایدآل نمیتونه باشه ...










من همیشه تکالیفمو انجام میدادم ولی‌ خونه جا میذاشتم:|









وقتی گوشت کیلویی بیست هزارتومنه

به سوسیسِ کیلویی شیش هزارتومنی شک نمیکنید آیا ؟



هرکی موافقه لایک بزنه

نظرات 3 + ارسال نظر
ندای باران پنج‌شنبه 4 آبان 1391 ساعت 15:50 http://nedaye-baran.blogsky

خیلی باااااااااحال بود

khalil پنج‌شنبه 4 آبان 1391 ساعت 17:04

مرررررررررررررررررررررررسی جالب بود

khj

s.9 یکشنبه 7 آبان 1391 ساعت 02:22

kheili bahal bud ..makhsoosan un jooorabe..!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد