یادتونه کلاس اولی بودین یه روز

اولین روز دبستان... بازگرد

کودکی های قشنگم باز گرد

کاش می شد باز کوچک می شدم

لااقل یک روز کودک می شدم

یاد آن آموزگار ساده پوش ، یاد آن گچها که بودش روی دوش

ای معلم نام  و هم یادت بخیر

یاد درس آب و بابایت بخیر

ای معلم  ، ای دبستانی ترین احساس من

باز گرد این مشقها را خط بزن.

یاد اون روزای خوب بخیر

یه خاطره ازروزاول مدرستون تعریف کنید البته اگه دوست دارین

یادش بخیر چه ذوقی داشتیم

نظرات 2 + ارسال نظر
دلارام دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 14:54

مرسی از مطلب زیبات
راستش خاطره ها زیاده ولی تنها چیزی که واقعا به یاد موندنیه جلد کردن کتابا و دفتراس و بوی برگه های کاهی کتابا.من هنوزم این عطرو دوس دارم

یادش بخیر

fateme gh دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 18:38

khatere yadam nemiad vali az in darsi ke tasviresho gozashti badam miomad chon aksesh dokhtaroone nabood...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد