درافسانه ها....

در افـســـانــه هـا آمــده اسـتــــــ ؛


کــه در اســـفــــــنــــــد مــــاهـــــ ،


مــردانــی از سـرزمـیــن پـــارســــ ،


شـجـاعـانـه بـه پـا خواهنـد خاست ...


تا از پنجره ها آویزان شده و شیشه ها را پاک کنند


*کلاسا رو دو دره کردیم بایدتوخونه تکونی کمک کنیم همون دانشگاه می رفتیم خیلی بهتربود

نظرات 2 + ارسال نظر
sima دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 21:01

are vaghean man az lahzei k residim mashghole khone takoniem
fek konam hamon kelasaro miraftim behtar bod

in vasat faghat khosh behal aghayon shode

من همش دارم آشپزی می کنم

چرادیگه پس شیشه هاروکی تمیزکنه؟

دلارام پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 00:39

من که مامانم گفت همه جارو تمیز کردم فقط تمیز کردن اشپزخونه مونده واسه ی تو
باور کن از روزی که رسیدم تا حالا نصف خونه رو تمیز کردم اشپزخونه هم بماند

Man k hama ro pichundam.elahi elahi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد