غزل(خلیل)۲

                                      غمی نیست 

 

 

گرروی بتم را خبری نیست غمی نیست    منزلگه   او  را  اثری  نیست  غمی نیست 

گر نیست به شام سیهم  ماه  شب افروز    یاد  رخ  او  بس  قمری نیست غمی نیست 

آتش زده ما را رخ آن دلبر خوش روی    او را ز رخ  ما  شرری نیست غمی نیست 

گر جور و جفا پیشه کند یار سیه  موی     درجور و جفا زو بتری نیست غمی نیست 

صد  تیر  خطرناک چو باشد  به ره یار    ما بی  خبران راخطری نیست غمی نیست 

تنهانشوم چونکه غمی هست غمی نیست   درخانه گرآن حوروپری نیست غمی نیست 

 

 

 دوستان عزیزم اینم یه غزل دیگه از خودم تقدیم به شما (خلیل)

نظرات 13 + ارسال نظر
manely چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 14:52

آفرین خیلی خیلی عالی بود، هم غزلیاتت هم شعرای نوت فوق العاده قشنگن،چرا کتابشون نمیکنی؟؟؟امیدوارم بازم بذاری البته بیشتر شعر نو......خیلی زیاد آفرین

ممنون خیلی شما بم امید میدید راستش من نمیخواستم شعرامو بذارم اما وقتی دیدم شما و بچه های دیگه استقبال کردید مشتاق شدم به هر حال خیییییییییییلی ممنون از لطفتون

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 15:16

واااااااااااااااااااااای شاعر بازم گل کاشتی !!!!!نمی دونم چی بگم چون هرچی بگم کم گفتم !!!برای دومین بار دمت گرم

واااااااااااااااااااااای ممنون

PINKI چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 21:18

مثل قبلی ها عالی بود
مرسی از شعرای نابت پسرخوب!
مطمئن شدم شاعری وشعرات حرف نداره

اووووووووووووه چقد تعریف خودمو نگیرم ممنوووووووووووووووووون

agur pagur چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت 23:43

استاد اجازه ما نمیدونیم چجور بگیم که این شعراتون تت تصیرمون قرار میده. واقعا شماباعث میشید منم ذوقه هنریم که سرکوبش کردی دوباره بجوشه :
استاده ذوق کور کنه چشمه ما دیدی که چگونه بر باد برفت شعرایه ما
اشعار گذار ماهر وبلاگ ما روزی بشود شعرایه تو کتابه ما
دزدیده شود شعرایه تو از سویه ما تو بمانیو خالی شدن وبلاگ ما.
ههههههههاهاها اشتاد چطور بود؟

. پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 10:55

می خوامتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

مابیشتررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

agur pagur پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 19:35

ای بی ذوقا رسما با وبلاگتون خدافظی میکنم. این همه نظر گذاشتیم شعر سرودیم جواب ندادین.یعنی به زور ج میدید!!! همه نظرامو دوس داشتن. بای بای

خیلی باحالی ممنون که باز تو گهگداری لبخند رو لبامون میندازی اتفاقا چرا به همه نظرات توجه کردم که نریاااااااااااااااااااااا

دلارام پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 21:43

شعراتون واقعا قشنگه ممنونم ازتون خیلی لذت بردم

خواهش میکنم خیلی خیلی خوشحالم که خوشتون اومده

ل پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 22:38

حس می کنم شعرهاتون رو یک جایی خوندم قصد جسارت ندارما واقعا خودتون سرودید؟

دوست عزیزم خوشحالم که توجه کردید اما همه این ها حقیقتا زایده ذهن خوذم بوده حتی کوچکترین چیزیش از جایی نیست و گرنه هیچ وقت این شعرهارو تو وبلاگی که این قدر شلوغه نمیذاشتم اونم به نام خودم

dastoorani پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 22:48

خیلی خوب بود آفریییییییییییییییییییییین خوب شعر میگی داداش خلیل

قربووووونت برم داداش

OGGY پنج‌شنبه 11 اسفند 1390 ساعت 22:58

ya ostad basi sher sorudandi k b tipetan nayamadandi rastesh ma yek shaer ra az nazdik nadide budandi vali axeshan ra k dar kotob b ma neshan dadandi.sheretan khub budandi ma adabiateman kheili khub nabudandi b har hal tahsin kardandi ya ostad ma b shoma eival goftandi laghabe hafeze 2vom ra b shoma eta kardandi va inke nedunam tu darse adabiat agar dashtim b ma hatman taghalob resanandi ma ru u hesab kardandi

اوووووووووه چه سخت و طولانی بودندی به هر حال ممنون ...
اگه ادبیات داشتندی ما کمک کردندی درعوض شما هم زبان کمک کردندی...

من بودمی شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 09:19

زبانمان خوب بودندی اماسرکلاس زبان زبانمان گرفتندی نتوانستندی خوب ترجمه کردندی این استاد هی حرکات موزون انجام دادندی مافقط خندیدندی سرکلاس

agur pagur یکشنبه 14 اسفند 1390 ساعت 10:23

هوراااااا مرشیییییییی

agur pagur چهارشنبه 17 اسفند 1390 ساعت 00:16

از اونجایی که من اجازه ندارم تو مشاعره شرکت کنم بازم این شعری که نوشتیو تحسییییین میکنم مرسیههه

ا!!!!!!!!!! این چه حرفیه اتفاقا شما باید شرکت کنید بااااشه شعراتو بذار جوابت میدم یادت نره هاااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد