هدیه ما به شما............

هفته ویرگول(اخه پیداش نکردیم)هفته ی دوستیه.من و مظاهر این هفترو به همه ی بروبچ کلاس تبریک میگیم.... 

                         

                                        Image Detail

نظرات 11 + ارسال نظر
---------------------- دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 11:48

ما هم به شما تبریک میگیم

یکی یکی!!!!!!!!!مگه شما شناسنامه ندارین

بروبچ کلاس دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 22:00

ما هم تبریک!

NaHiD جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 01:10

ghazie kaktus chie onvaght

agur pagur دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 22:37

دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.کدوم هفترو؟!چی؟کی؟ منم تبریک میگم الکی.

ببخشید یکککککککککککککککککککککککم دیر جوابیدم ولی قضیه چیه؟کی بهتره هرگز دیر برسه؟من کیم؟اصلا شما؟

manely دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 22:47

منم تبریک میگم ایشالا همه با هم تو این 4 سال دوستای خوبی باشیم

خدا از زبونت بشنوه

Negin دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 22:51

دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است،دین دین. حدی کدوم هفترو؟! چی؟کی؟ منم تبریک میگم بهتون الکی.

PINKI دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 22:54

معمولاگل هدیه میدن،کاکتوسم خوبه فقط یه خورده خشنه،لطیفتر راستی منم تبریک!!!!

گفتم تنوع ایجاد کنم!انشاء الله سال بعد یه هدیه دیییییییییگه خوبه؟

agur pagur چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 10:26

هیچی نکه منم دیر رسیدم واسه جواب دادن خواستم بدونم این هفته که اقا مهدی و اقا مظاهر تبریک گفتن کدوم هفتست! من کیم؟شما کی ای؟!! واه یعنی اینقد سخته؟ من خانومه اگور پگورم شمام اق مهدی،به همین راحتی. کلا مرسی از متنا وشکلا

نفهمیدم اسمت اگوره یا فامیلت بگوره
در ضمن لطف داری که از مطالب تعریف میکنی

agur pagur چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 10:30

هاااااااهاها خیلی تابلو بودی ام، نه پسریه؟

agur pagurجون خداییش خودت بخون ببین حالیت میشه چی نوشتی

PINKI چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 10:42

شووووووووووووووووووووووخی نکن!
اشکالی نداره هدیه شو خودمون انتخاب کنیم،بعدتوبفرستی؟؟!

اینچوری که دیگه بهش نمیگم هدیه PINKIجون
میخوام سورپرایزتون کنم

PINKI چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 13:09

آخه میترسم کاکتوس باشه!!!
ولی چون تویی اشکالی نداره فقط دقت کن زیادی سورپرایزنشم بیوفتم رودستت!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد