سال نو مبارک

            سال نو مبارک


تبریک سال نو از طرف نویسندگان محترم


در ادامه مطلب

از طرف صادق 




یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند
یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند
یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم
که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد
یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم
چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد
.
.
عمری با حسرت و انده زیستن نه برای خود فایده ای دارد و نه برای دیگران
باید اوج گرفت تا بتوانیم آن چه را که آموخته ایم با دیگران نیز قسمت کنیم
.

از طرف مهدی


 

  

 

 

 

اری اغاز دوست داشتن است 

                                          

                                        گرچه پایان راه ناپیداست  

 

                                                                       من دگر به پایان نیندیشم

 

                                           

                                که همین دوست داشتن زیباست.... 

 

                                                                                                 فروغ فرخزاد 

 

 

 

  سال جدیدو به همه همکلاسیای عزیزم مخصوصا سعید جوووووووووووووون  تبریک میگم و ارزوی بهترینارو براشون دارم







از طرف خودم


منم کوروش شاه شاهان که هفت دروازه دنیا را گشودم

این نوروز باستانی که جرعه ای از آیین ایران و یادگاری از هخامنش است  برهمه ایرانیان خجسته باد....

    زنده باد ایران ، ایرانی و آیین ایرانی....

 
سرود و نیایش اوستایی زرتشتیان برای سال نو
تو را ای اهورامزدا می پرستم، که قانون اشا را بنیاد نهادی، آب ها و گیاهان و روشنایی را آفریدی، کل جهان و همه نعمت ها را نیک آفریدی - می ستاییم روان یلان و پهلوانان و مردان و زنان نیک اندیشی که با وجدان نیک بر ضد بدی ها بر می خیزند - می ستاییم مردان و زنان نیک اندیش و جاودانه را که همواره با منش پاک زندگی می کنند و دایم سودرسان هستند.  
 
 
    سال        نو      مبارک






از طرف علی


سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت .

یادت اندر شهریارى برقرار و بر دوام

سال خرم،فال نیکو،مال وافر،حال خوش . . .

اصل ثابت ، نسل باقى ،تخت عالى ،بخت رام






لیست خانه تکانی وکارهای منزل برای سال نو :

1-پاک کردن گذشته

2_ دور ریختن کینه

3_شستن منفی های ذهن

4_جمع کردن تمرکز

5_کاشتن پاکی وصداقت

6_سبز کردن مهر وشفقت

7_خریدن شادی و دوستی

..::*سال نو پیشاپیش مبارک*::..






از طرف لادن

سال نو از اغوش مطهر خداوند فرا میرسد و قلب من نیایش می کند:خدایا!مرا متبرک کن تا هر روز که در راه رسیدن به تو گام بر می دارم با تحسین و حیرت زیبایی را بجویم که همانا سرشت توست.خدایا مرا برکت ان بخش که هر روز وظیفه خویش را به انجام برسانم.به برادران و خواهرانم یاری برسانم تا بار خود را در فراز و نشیب زندگی بر دوش کشند و هر روز نیایش کنم:در افتاب و باران بادا که خواست تو تحقق پذیرد.                                       

                                                                       امین             






از طرف oggy



بوی باران،بوی سبزه،بوی خاک

شاخه های شسته وباران خورده پاک

آسمان آبی وابرسپید،برگ های سبزبید

عطرنرگس،رقص باد،نغمه ی شوق پرستوهای باد

خلوت گرم کبوترهای مست،نرم نرمک می رسداینک بهار




خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما

برای دوستان من عطا فرما :

هزار و سیصد و نود و یک امید

هزار و سیصد و نود و یک بهروزی

هزار و سیصد و نود و یک لبخند زیبا

*سال نو رو پیشاپیش به همه ی هم کلاسیام تبریک می گم
*چهارشنبه سوزی خوش بگذره
*زرتشت دستت را به من بده تا از آتش بگذریم، آنهاکه سوختند تنها بودند.







از طرف moonlight

یک نفس یاد خدا

یک سبد عشق و صفا

یک هزار جمله دعا

همه تقدیم شما!

پیشاپیش عید همگی مبارک!

همکلاسی های محترم! یادتون باشه من اولین کسی بودم ک عید رو بهتون تبریک گفتم!

شاد باشید!





nbsp;
نظرات 2 + ارسال نظر
OGGY شنبه 12 فروردین 1391 ساعت 22:34

kho alan in yani chi?na man mikham bedunam asan che rabti dare kho ina hame y bar bud dg baz inja gozashtin k chi beshe?khodaii up peida nashod ino gozashtin3tade gir dadane alaki

are dg
up kardam be in ghashangi
injori sazman dade bashe behtare

OGGY پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 18:56

alan bem etela dadan on sazeman daresh takhte shode

؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد